.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزارت ارشاد اصلي‌ترين متولي تامين كاغذ

عضو كميسيون فرهنگي مجلس اصلي‌ترين متولي تامين كاغذ كشور را وزارت ارشاد دانست.
سيدرمضان شجاعي بعد از ظهر امروز در نشست بررسي مشكلات بزرگترين واحد توليد كننده كاغذ خاورميانه اظهار داشت: استراتژيك‌ترين محصول فرهنگي كشور محصولات كاغذي است.
وي با تاكيد بر اينكه نمي‌توانيم در توليد كاغذ دست به روي بيگانگان دراز كنيم، خاطرنشان كرد: اين واحد توليدي بزرگ مورد غفلت واقع شده است.
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را اصلي‌ترين متولي ساماندهي و تامين كاغذ در كشورمان دانست و تصريح كرد: اگر چه فناوري وارد محصولات و توليدات فرهنگي كشورمان وارد شده است ولي از كاغذ مستثني و مبرا نيستيم.
عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه وزارت صنايع تاثيرات مستقيمي بر روي كارخانه و شركت صنايع چوب و كاغذ ندارد، بيان داشت: پايه و اساس كار و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي كاغذ است.
وي با اعلام اينكه هزنيه تمام شده براي توليد كاغذ در كشور بالا است، اضافه كرد: صنايع چوب و كاغذ مازندران نبايد مورد غفلت باشد و بر زمين بخورد.
شجاعي گفت: در سايه توجه اساسي و زيربنايي به بزرگترين توليد كننده كاغذ خاورميانه از وابستگي و نياز به بازار خارجي رهايي پيدا مي‌كنيم.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران نيز در اين نشست تعداد مطبوعات فعال استان را 75 نشريه عنوان كرد.
حجت‌الاسلام عباسعلي ابراهيمي با اشاره به اينكه در مازندران 75 فصلنامه، گاهنامه، هفته‌‌نامه، روزنامه و ماهنامه فعاليت مي‌كنند، تاكيد كرد: مطبوعات ايراني بايد با طبع ايراني‌ها منتشر شود.
وي نياز به كاغذ از سوي مطبوعاتي‌هاي استان مازندران را فراتر از وضع موجود برشمرد و گفت: مازندراني‌ها بايد علاوه بر جمعيت ساكن به گردشگران نيز خدمات فرهنگي ارائه كنند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.